En mycket duktig häst + arbetsförmedlingen

Kan börja med att berätta att Damita var riktigt fin igår! :)
Hon har varit lite sisådär sen jag kom hem, tills igår. Då släppte allt helt och hon var sig själv igen och gick lika bra som när jag lämnade henne. Skönt :))
Duktig häst med andra ord <3

Idag har jag och Mikaela varit på ett tråkigt möte i Bromölla hos Arbetsförmedlingen.
Innan det släppte jag ut 5 hästar på två olika ställen på knappt en halvtimme, ganska duktigt ändå ;) Li är i Thailand så jag hjälper till med hennes hästar också :)
I alla fall, vi satt och lyssnade på jobbgaranti för ungdomar, kan det bli mer intressantare? Nae... Hmm :P
Dock skulle det vara i 2h och han var färdig efter en halvtimme så man ska absolut inte klaga :D (y

Nu funderar jag på att äta något gott, frågan är dock vad?

Bjuder på en bild med min nya hårfärg, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0