Dag 15

Igår pressade vi från klockan 9 till 1 innan det var dags att duscha för att sedan fara hemåt.
Ingen ville hem men det fanns ju inte jätte mycket att göra åt den saken :P
Jag lyckades tyvärr bränna mig lite i ansiktet, sista dagen - lyckat ! Dock har det mesta lagt sig nu :))

Vår bästa taxi chaufför "Doo" kom till flygplatsen för att säga hejdå en sista gång :)
Det var sorgligt att lämna honom! :(

Hemresan var faktiskt inte lika dryg som ditresan trots allt..
Dock var det cp trångt och obekvämt så det gick typ inte att sova alls ;P
Vi roade oss med att spela kort istället, haha (y

När vi hoppade av tåget och var framme i Sölvesborg trodde jag att jag skulle frysa till is helt seriöst. När man har blivit bortskämd på 40 grader var det ingen hitt att komma hem om man säger så XD

Nu känner jag mig allmänt utmattad och hungrig !

Här väntar vi på bussen utanför vårt hotell som ska ta oss till flygplatsen :P
Resultatet på brännan ser ni också, jag är nöjd :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0