Vila i frid Falang

Vila i frid världens finaste Falang... <3
Usch jag tänker på dig Erica, vet inte riktigt vad jag ska säga :'(
Världen är alldeles för orättvis!
När Damita var nära att bli en ängel fanns du där för mig... Och du har alltid peppat mig genom att ge dom finaste kommentarerna om hur fin Damita är, vilket jobb jag har gjort osv. Det har verkligen betydit jätte mycket för mig och varit som ett enormt stöd.

Nu är det min tur att göra detsamma för dig...
Men hur ska jag någonsin lyckas ge tillbaka dig den lyckan och glädjen?
Vad jag än gör, hur jag än gör det, så kommer jag aldrig att läka ditt sår :/
Och jag kommer aldrig någonsin kunna få tillbaka Falang till dig... :'(

STYRKEKRAMAR <3


Kommentarer
Postat av: Erica

Tack Sandra, det värmer ska du veta samtidigt som det gör så jävla ont. Det finns tyvärr inget att säga, mer än att ta honom ifrån mig var det värsta som,kunde hända! :'(



Tusen tack för att du tänker på mig, <3

2011-08-14 @ 05:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0