Stressig dag? Svar ja...

Har inte kunnat uppdatera på hela dagen eftersom jag haft fullt upp precis hela tiden :P
Allt började i alla fall med lite jobb som vanligt, blir bara stressigare där för varje dag som går... Så sjukt mycket folk!
Men men det är rätt kul och pengar^^,
Fick även vara med om sjukt dåligt bemötande från en ilsken mamma samt en surgubbe, men det är väl sånt man får stå ut med och inte kan undvika. Jag brydde mig inte så mycket om vad dom hade att säga och det störde väl bara dom ännu mer :P
Måste även säga att det kändes sådär att ta chefens bil och åka och hämta hans muslimska fru och barn efter jag slutat jobba och det enda som bilen hade att erbjuda var arabisk musik...
HAHAHA. . .

Vilken givande och underhållande dag egentligen :P


Ni vet sådär lagom sleten efter jobbet...














                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhha asså var jobbar du xD

2011-08-02 @ 23:36:58
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

On the beach ;D I en kiosk... Du vet, jag är årets glassförsäljare :D

2011-08-03 @ 21:06:25
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0