Morgonpowerwalk med Fanny + ett snabeldjur?

Det satt fint med en powerwalk en sån här solig sommarmorgon tillsammans med bästa Fanny! :D
Jag var lika smart som vanligt och tog långbyxor, gissa om jag blev varm?
I alla fall så gick vi till Sölve och vände, så det blev ingen direkt lång runda men jag tar en till ikväll istället!
Jag måste verkligen få upp min kondition igen efter min vila, jag har i stort sett bara legat hemma och ätit och det har jag ångest för nu även om jag inte kunnat hjälpa det.
I alla fall så stötte vi på ett väldigt märkligt djur på vägen...
Aldrig sett något liknande :P
Det var som en tjock, halvnaken larv med snabel? Hahahaha.
Jag döpte i alla fall den till snabeldjur och var tvungen att ta en bild på snyggingen :D

Nej nu är det dags att fixa till sig lite för sen blir det nämligen jobb för min del :)
Tråkigt att jobba när det är fint väder, men har man något val...
















                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0