Uppdatering från IDOL 2011 i Lund :D

Var helt död igår, kändes inte ens som jag existerade... Det är därför jag inte skrev något igår! XD
Idol är helt klart den sjukaste upplevelsen jag varit med om, hade riktigt roligt!! Ångrar inte en sekund av att jag åkte dit.
Vi började såklart med vår sånguppvärmning redan på tåget, som tyvärr inte verkade uppskattas av dom som satt i samma vagn... Sen när vi hoppade av var det kolmörkt och vi hade ingen aning om vart vi skulle! HAHA, så typiskt oss.
När vi till slut kom fram vid halv 10 var det bara ett gäng på typ 10 personer som var på plats och jag och Heidie slog upp vårt tält precis bakom dom längst fram i kön, HAHAHAHA...
Kvällen/natten var helt underbar och vi träffade massor av nya personer :) Trots att det var lite kallt och hårt lyckades man ändå somna till musiken i bakgrunden, var massor av duktiga killar som satt och spelade gitarr och sjöng till^^,
När vi väl skulle springa in stod jag och Heidie allra först eftersom vi bekantat oss med dom som var före :D Vi trodde dock att vi skulle hinna göra oss i ordning och så innan vi skulle sjunga men neejdåå! Smart och ställa sig allra först så vi fick gå in jätte skabbiga till juryn och sjunga med gårdagens make-up och allt...
Allt blev iaf så himla stressigt så jag visste inte vad jag skulle göra inne hos juryn XD Hade tidigare velat om att sjunga seriöst och oseriöst men jag blev så pass stressad osv att jag bara tog en bit på en låt seriöst. Sjöng inte falskt i alla fall så skämde ju inte ut mig, men var inte så pass bra heller så jag gick vidare men det visste jag ju redan att jag inte skulle (: Haha.
Det som förvånade mig riktigt mycket var att de som verkligen kunde sjunga inte heller gick vidare :o Endast de som verkligen hade en speciell röst som det inte finns många av samt de som var riktigt dåliga och skulle göra bra TV kom vidare...
Heidie kom i alla fall vidare efter att ha lagt sig ner på knä och sjungit i will always love you samt showat med lite annat, HAHA döör... Så vi ska dit på tisdag igen, ska bli riktigt roligt! :D

Vi blev både filmade, fotade och intervjuade...
Vet inte riktigt om jag vill se detta på TV i höst, haha XD


Heidie var hungrig på stationen när vi väntade på tåget så hon tryckte i sig en kycklingrulle som droppade lite. . .


Heidie på tågresan :D


Heidie och vårt tält efter vi satt upp det! Sen bestämde vi oss för att dra fram det intill de andra! Haha...


Sen plötsligt kommer det ut en hel drös fulla utklädda personer som hade någon studentfest eller vad det var...


Tidigt på morgonen började dom sätta upp alla grejerna :D


Kön blev allt större och större... Och innan klockan 10 som jag inte fotat var det riiiktigt mycket folk! Läste att det skulle vara runt 2 500 st.


Heidie + två av våra kompisar vi träffade... Killen var riktigt duktig på att spela och sjunga! :)


Heidie vidare i idol 2011 till den riktiga juryn :D


Vänterummet :)










                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Alexander W

hej. då syns vi i morgon tisdag i lund igen.



mvh killen med den Randiga mössan :D

2011-04-18 @ 12:24:54
URL: http://www.smygefilmaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0