Underbart väder och en ny tvättmaskin...

Kan man vara kär i vädret?
I så fall är jag det!
Finns inget underbarare än att kolla ut och se solsken, man blir genast mycket gladare :)
Det får en att längta till sommaren 2011 ännu mer :D <3 Jag hoppas den blir great!

Vår tvättmaskin har gått sönder, man hörde bara en smäll sen hade den gjort sitt :D
Mamma klarar sig inte en dag utan tvättmaskin så hon åkte iväg samma dag för att köpa en ny...
Hon är verkligen jätte stolt över den, speciellt för att den spelar en låt i slutet när den är klar . . . Vi har ju inte haft en jätte modern tvättmaskin tidigare om man säger så XD Hon tvingade i alla fall mig och pappa att stå och glo 6min på den före tvätten var klar för att lyssna på låten och vi fick absolut inte gå någonstans så vi riskerade att missa det. HAHAHAHA, jag måste ha världens normalaste familj? Detta är mamma vi pratar om, pappa är tusen gånger värre...

Nu ska jag äta lite sen rida ut en runda med Thea och Lakrits, trevligt :)
Får se om jag hinner/orkar ta Linetta också.
Ikväll ska som sagt jag och Heidie dra till Lund så vi behöver packa och handla lite innan, ser fram emot detta!













                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0