Sola sola sola :D

Passade på att sola i måndags också :D
Låg och stekte i 4h...
Hann få riktigt mycket färg faktiskt, men har väldigt lätt för att bli brun också :)
Ansiktet blev ganska rött faktiskt HAHA men det har lagt sig nu som tur var...

Efter solningen sprang jag hem till Heidie sen var vi ute och gick hela stan runt, härligt! :D
Till vår förvåning såg vi folk som inte fattat att det var varmt ute och gick med tjocka jackor på sig...
Och där gick vi med shorts och linne och höll på att dö av värme, hahaha.
Herregud, vi fattade verkligen ingenting XD

Nej jag är inte smal, nej jag vill inte visa min kropp utan hur bra brännan tog :)












                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0