Mat + fika på Ritz i det härliga sommarvädret! :)

Idag slutade man redan klockan halv 10, hääärligt :)
Jag och Ida bestämde oss för att dra ner till Ritz efter skolan och äta mat + det allra bästa, deras kladdkaka!
Jag har aldrig någonsin ätit en sån god kladdkaka, den är verkligen speciell! Och det verkar dessutom inte som det finns någon godare heller, hahaha (y Jag har både haft en kompis från Stockholm här och en kompis från Malmö som smakat denna kladdkakan och båda har sagt att det är den godaste dom ätit, awesome!
Så dom som inte smakat Ritz kladdkaka i Sölvesborg, det är ett måste! Även om ni så måste resa 56789h, ni kommer inte ångra er ;) HAHA!
Träffade även Juliea och Jenny där, trevligt! :) <3 Saknar dom massor, man träffar ju knappt sina gamla klasskompisar längre :(
Varsågoda, en bild på världens godaste kladdkaka!











                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Fanny

hade denna tårtan när jag tog konfirmationen ;)

2011-04-07 @ 20:37:17
URL: http://fannyselanius.devote.se/
Postat av: Sandra Karlsson

Har också haft tårtan när jag fyllde år senast samt när min bror tog studenten. Tårtan är inte riktigt likadan men nästan ännu godare XD MUMS!

2011-04-07 @ 23:19:07
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0