Lokal hopptävling i Mörrum!

Idag har jag och Damita tävlat i Mörrum :)
1m + 1.10.
Hon var så himla fin! :D
Fick ett riv i varje klass alltså 4 fel.
I 1m var det hon som var slarvig med benen och petade ner bommen och i 1.10 var det mitt fel för jag hade inte tillräckligt bra galopp in på första hindret, men hon låg inte åt skogen i alla fall. Är riktigt nöjd trots att det varken blev någon rosett eller att jag var nolla.
2 snygga rundor och en pigg och glad häst, vad mer kan man begära? :))
Även på framhoppningen var hon på topp!
Heidie (Olga) följde såklart med och hjälpte till ^^,
Blev tyvärr inga bilder från dagen, Heidie hade fullt upp med att hjälpa mig på framhoppningen ;)
Pappa filmade med videokameran men vi har ingen sladd till datorn :/
Men men det får vara till nästa gång :D












                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Emelie

Duktiga tjejer! :D

2011-05-05 @ 13:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0