Hoppning i sidoled och en snygg avramling...

Igår var det som vanligt på torsdagar hoppträning för Camilla Sjöqvist :)
Gick superbra! Min häst var så himla duktig :* <3
Dock när jag skulle lägga en volt framför en trippelbarr tar Damita och hoppar den i sidoled när vi inte ens var framför den! HAHAHA... Cppppp häst <3
Så jag var inte alls beredd på det och halkade av, men landade på fötterna med Damita i handen ;D Det var längesen sist jag trillade av nu XD Så nu får det väl bli tårta nästa gång :D
Dock är jag rätt duktig på att göra snygga avramlingar faktiskt ;)
Både jag och Camilla var nöjd så det känns toppen! :))

Puss på världens finaste Damita <3
Hon betyder allt !










 
                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0