Dressyr med båda hästarna i padocken .

Igår fick båda hästarna varsitt dressyrpass i padocken.
Man märkte tydligt att för många uteritter på rad gav ett resultat av att hästarna blev stela och dana... Hahaha x)
Det var kanske inte de mest lyckade ritterna men jag tyckte ändå båda gick hyffsat bra i slutet :)

Jag var dödstrött på kvällen efter alla äventyr med Heidie så jag slocknade ganska tidigt, strax efter big brother... Vilket gjorde att jag faktiskt vaknade lite över 9 idag :D Är ju trots allt van att gå och lägga mig på natten någon gång^^,

Kollade på lite gamla bilder och hittade en från när jag var ute och gick med min teddybjörn efter att hon kommit hem från Helsingborg. Damita fullkomligt hatade sin rosa hakklapp HAHA, jag tror t.o.m hon skämdes över att ha den på sig! Inga roliga minnen, men gud vilken mirakelhäst jag äger <3













                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0