Come back till idol 2011 i Lund :D

Igår ringde klockan på 04.00 för det var dags för Heidie att träffa juryn från idol :D
Vi tog tåget vid 6 och var där strax innan 8 :)
Denna gången handlade det inte om vilken som var först utan alla skulle samlas vid 8 sen bestämde dom ordningen till juryn...
Även hennes mamma, lillebror och Emelie kom någon timme senare ;D
Heidie hade "oturen" och sjöng inte förrän vid 6 tiden på kvällen så det blev en låång dag XD Dock var det sjukt roligt att se "live" vilka som kom vidare och inte. En stor upplevelse faktiskt ;D

Det blev en sjukt rolig dag med många skratt och det gick superbra för Heidie inne hos juryn!
Mer än så ska jag inte avslöja utan ni får kolla i höst hur det gick för henne :D HAHA...













                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

tjena tjena :D

2011-04-21 @ 01:09:25
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

Hej på dig :)) Haha

2011-04-21 @ 10:31:29
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/
Postat av: Alexander W

hej om ni har facebook så vill jag om jag får gärna bli vän med er.



hoppas med att ni har kollat in min hemsida :d

2011-04-22 @ 02:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0