Veckans ekipage!




Jag tänkte börja ha något på bloggen som jag döpt till Veckans Ekipage :)
Det går till så att varje söndag kommer jag att utse ett par (häst+ryttare) som blir veckans ekipage.

Varje måndag när det blivit en ny vecka går det att skicka in bilder till mig inför veckans tävling.
Jag kommer framför allt kolla på outfiten och hur bra hästen och ryttaren passar tillsammans.
Är det så att du inte blev veckans outfit ena veckan och vill tävla med samma bild igen den kommande veckan, måste du skicka om bilden till mig. Det går självklart att tävla med nya bilder igen!
Bara för att en ryttare blivit veckans ekipage en gång betyder det inte att du inte har fler chanser :)

Vinnarna utses på bloggen någon gång under söndagen och jag reklamerar dig och din häst/ponny i ett helt eget inlägg på min blogg med bilden samt en länk till valfritt ställe (t.ex. blogg eller bdb).

Det går att skicka in bilder till mig t.om. lördag kl. 18.00!
OBS! Endast en bild/ryttare/vecka :)

Skicka bilder till: [email protected] och märk mejlet med Veckans Ekipage!

                                                                                                         

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en fråga. Måste det var en bild på när man rider ? :)

2010-12-27 @ 00:15:21
Postat av: Sandra Karlsson

Eftersom det är veckans ekipage (häst+ryttare) blir det svårt att bedömma outfiten och hur ryttaren och hästen passar ihop om det inte är någon som rider.. Haha :)



Sandra

2010-12-27 @ 13:30:24
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0