Nybeställt undercover täcke! Hiss eller diss?

Jag kunde inte låta bli att beställa detta urläckra täcket till Damita! Jag tror hon kan bli riktigt snygg i det :)
Detta är ett så kallat undercover täcke som jag aldrig hört talas om tidigare. Man skulle tydligen kunna köpa några paddar till och fylla täcket hur mycket man ville så det kunde passa till alla väder.. Någon som har erfarenhet av ett sånt täcke?
Hur som helst fungerar det som ett vanligt regntäcke utan dom paddarna så det är det jag först och främst hade tänkt använda det till i alla fall. Jag har bara ett regntäcke så det behövs i vilket fall som helst ett ombyte :)


Vad tycker ni, HISS eller DISS? :))



                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: minna

HISS! :D

2010-12-20 @ 12:25:53
Postat av: Evelina

Det är fett jobbigt att lägga i inläggen så att det blir varmare, men fett bra att man kan bestämma själv hur varmt/kallt det ska va :D

2010-12-20 @ 13:00:42
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: E

HISS!

2010-12-20 @ 15:58:03
Postat av: Nanny

Hiss ,Helt klart,Lite jobbigt att sätta i inläggen hela tiden.. men annars hade det vart mke bra :)

2011-01-03 @ 23:51:15
URL: http://rickicrawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0