Julafton + mys i snön med Damita :)

Jag får väl börja med att önska alla mina bloggläsare en riktig god jul! :)

Jag tänkte börja min julafton med en uteritt i snön med Damita faktiskt^^,
Damita har fått vila 3 dagar i rad nu eftersom det varit så himla kallt + att jag inte tänkt rida riktigt lika mycket nu på lovet som jag gör i vanliga fall, vilket är 6 dagar i veckan.
Även förra veckan fick hon vila 3 dagar.
Vissa låter sina hästar stå helt nu, det är olika från ryttare till ryttare. Men jag har tänkt efter och Damita vilade faktiskt i 2-3 månader i början av året när hon hade blivit påkörd + en hel del i somras, bland annat 2 v. i rad...

Så jag har bestämt mig för att passa på och rida nu när jag har så mycket tid eftersom det är lov :) Dock kommer det mest bli massa bus i snön! :))
Jag har även beställt en tolksele som är påväg :D

OCH GLÖM INTE SKICKA IN BILDER TILL VECKANS EKIPAGE! :)




                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Madde

God Jul :)

2010-12-24 @ 13:32:56
URL: http://maddewestergard.blogg.se/
Postat av: Frida

Måste man äga hästen för att bli veckans ekipage? Räcker det att man typ ridit den på ridskola eller liknande`?

2010-12-26 @ 13:28:47
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

Hej Frida!



Självklart måste du inte äga hästen :)



Mvh Sandra

2010-12-26 @ 14:50:36
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0