Frågor och svar!

1. Vanessa - Väldigt fint träns, var har du köpt det? :)
Svar: Jag har köpt mitt träns på www.rideonnet.se för ungefär 1 år sedan. Tidigare har det funnits i rosa och ljusblått där, både i storlek full och ponny. När jag hade beslutat mig för att köpa tränset, efter att ha kollat på det rättså många gånger, så fanns det inte kvar på hemsidan. Men envis som man är mejlade jag till ägaren och frågade efter det. Då hade hon ett enda exemplar kvar som dessutom var rosa och i storlek full, så snacka om att jag hade tur! Hon hade tänkt sälja ut det på annat sätt, men jag fick möjlighet att köpa det privat för halva priset! Jag fick reda på att märket som gjort detta tränset har slutat tillverka det helt och det är omöjligt att få tag på precis samma träns någonannanstans. Detta var det enda märket som hon visste om som tillverkade färgade träns i storlek full, men i ponny storlek är det jätte lätt att få tag på färgade träns!

2. Frida - Jag skulle absolut inte kunna påstå att tränset är plastigt. Men samtidigt av ett lite annorlundare material än det vanliga. Tränset är gjort av riktigt läder och sedan har dom färgat över med rosa. Det gör att detta tränset blir något blankare än vanliga, men inte plastigt :)

3. Angelica - Det enda ställe som jag själv vet om är www.ponnyprakt.se, där finns det i storlek ponny :) Som jag berättade lite längre upp så vet jag inte vart man kan få tag i färgade träns i storlek full nu längre.


                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0