Justin Bieber live i Köpenhamn!

För två helger sedan var förresten jag och kollade på Justin Bieber i Köpenhamn med Emma och hennes kompis Felicia! :)
Och JA vi är 20år och betalar en förmögenhet för att gå och kolla på honom, hahaha...
Trots att det var dom som köat flera dagar innan lyckades vi typ springa över allihopa och hamna längst fram :D Var inte direkt så svårt eftersom vi var några storlekar större än alla andra...
Han bjöd i alla fall på en GRYM show och trots att jag aldrig svettats så mycket i hela mitt liv, nästintill fick tinnitus och blev ihjälklämd var det absolut värt det :D
Sen tycker jag väl det är till "liiiite" överdrift att börja böla så mycket så man inte kan andas, jag har nog aldrig sett så galna tjejer i hela mitt liv, så bara det var en upplevelse i sig!
 
Men ja, man kan ju inte påstå att han inte ser bra ut i alla fall?
 
 
 
Kvällens outfit!
Invigde min grymt snygga silvriga jacka från forever 21 i Dubai, matchande naglar + en utstickade guldig och självklart fick självaste Justin hänga med på ett hörn också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0