Tävling

Tävlingen gick rent åt helvete..
Okej, där överdrev jag men är så sjukt besviken :(
Visst, jag har inte tävlat på 3 månader och precis börjat träna igen så man ska väl inte ha allt för höga krav.
Hoppade i alla fall en 1.10 klass och fick 8 fel, två nedslag.
Visst resultatet var ändå helt ok för att ha haft ett uppehåll, men känslan var då inget vidare!
Det blåste något fruktansvärt mycket, vilket min häst hatar. Hon accepterar ösregn mycket mer än hårda vindar. 
Kanske hade en liten inverkan till det hela, eller var helt enkelt min häst något övertaggad att komma på tävlingsbanan igen, haha ;P
Hon bjöd liiite för mycket på hinderna, men samtidigt ska man vara glad att ha en häst som verkligen alltid vill hoppa. Jag kunde själv ridit bättre också, men lätt att säga nu i efterhand.
 
Bestämt mig för att ta en klass imorgon också och hoppas på bättre resultat :)
Om inte annat får det gärna vara lite mer vindstilla..
 
Hoppgalna häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0