Mina dagliga morgonsysslor

Som vanligt började min morgon med att Kingston kom in på mitt rum och hoppade på mitt huvud för att han ville ha sin morgonpromenad..
Här behövs ingen klocka ställas, jag har min egna lilla väckaklocka :D Finns ingen risk att man somnar om i alla fall XD
Gick som vanligt rundan genom slottet, lika mysigt som vanligt bortsett från att det var svinkallt ute...
Jag var även lika fixad och snygg som jag brukar vara = från sängen till hallen... ;)
 
Efteråt åkte jag till stallet för att släppa ut och morgonfodra Damita och Kolka.
Körde även samma grej som jag gjort dom senaste dagarna, mocka osv direkt så det är färdigt :))
Dock minus ridningen eftersom det är hoppträning ikväll, ska bli spännande och se vilket humör min häst är på idag :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0