Löpning + helgens planer

Nu skiter jag i att jag fortfarande är lite förkyld och att halsen cpar, jag ska ändå försöka mig på en springtur...
Har pausat från träningen i säkert en vecka nu och känns som jag tappat allt och får börja om, surt :(
Hästen har jag dock hållt igång som vanligt :D
 
I lördags blev det faktiskt en spontan utgång, trevlans :)
Som planerna ser ut just nu blir det att dra ut denna helgen också!
Dessutom blir det tävling på lördag, får hoppas att det går bra :)
 
Om jag överlever springturen ska Kingston också få en saknad powerwalk på ryssberget^^,
I så fall blir det att inviga sina nya skor :D
Han har fått nöja sig med mindre rundor dessa dagarna, men det lider nog ingen nöd på honom inte.
 
Redo för utgång :)
 
En styck pooserande häst och en mindre intresserad hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0