Hoppträning

Jag är väldigt nöjd med hoppträningen i torsdags trots att jag var nere på marken och vände en gång, hahaha.
Damita brukar aldrig göra sådär, vet inte vad som flög i henne. Visst har hon varit lite loj på senaste nu när fällningen är här och säkert en början till brunst också, kan kanske vara en anledning eller såg hon väl ett spöke :)
Annars kändes hon väldigt fin och luftig i sprången, lagom bjudning och mjuk i handen.
Började med att hoppa klossar på kortsidorna, fortsatte med en serie, la ihop allt till en bana för att sedan plocka bort klossarna och bara hoppa resten av hinderna - bra övningar tycker jag, mycket lydnad sånt som min stora donna behöver :))
 
Ida hängde med och filmade + fick en hjärtattack på köpet när jag flög av, den bjuder jag på lugnt.
Allt är filmat förutom uppvärmningen, inget är bortklippt osv utan detta är i stort sett hela träningen :)
Träning är till för att man ska kunna göra fel för att kunna få hjälp med det, och eftersom det är hoppträningen jag ska visa och inte en snygg hoppvideo tycker jag det är självklart att allt ska vara med^^, 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0