4 hästar - check !

Blev massa god fika från ritz med min bror, kusin och hennes föräldrar innan det var dags att säga hejdå!
Kommer sakna henne megamycket, en av dom få jag verkligen kan prata om allt med vilket suger :(
Samtidigt är jag väldigt glad för hennes skull att en av de största drömmarna går i uppfyllelse, önskar dig all lycka kära kusin <3
Efteråt blev det en mysig promenad med Kingston genom slottsparken innan det var dags att bege sig till stallet och rida Lis 3 hästar samt avsluta med min egna stjärna ;)
Allihopa var jätte duktiga och jag är nöjd med alla ridpassen faktiskt :))
 
Kom nyss hem nu, har bara hunnit proppa i mig lite bakad potatis med grillat kött, mums!
Kan säga att jag är ganska slut efter att ha ridit 4 hästar och mockat lika många boxar + fixat allt till alla runt omkring det, men nu sover jag nog gott inatt i alla fall :D
 
Funderar på att ta en klass med Damita imorgon på hemmaplan, får se hur jag känner imorgon helt enkelt^^,
Det bästa med att ha det så nära är att man slipper planera, hahaha..
 
Fick bli en gammal bild på mig själv jag rotade fram i mängden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0