Onsdag

Började dagen idag med världens tråkigaste möte...
Om jag ska vara ärlig lyssnade jag inte mycket och satt mest och var irriterad över att jag var där, hahaha :P
 
Sitter och funderar på vad man ska hitta på idag :)
Just nu lockar inget annat än att fortsätta hålla sig inomhus i min stickade tjocktröja från carlings, fryser bara jag kollar ut genom fönstret, bläää....
Just det, filmen igår var riktigt bra och spännande! Så för er som har sett ettan kan jag verkligen rekommendera tvåan, den var minst lika bra utan att förstöra den första filmen.
Och för er som inte sett dom rekommendera jag att se ettan först, eller skita i båda filmerna överhuvudtaget :D Hahaha.
 
Från hösten 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0