Närmar sig slutet..

Nu har jag precis anmält mig till de 2 sista tävlingarna denna säsongen innan jag åker på semester :)
Vart tar tiden vägen!? Snart är det jul och jag har knappt hunnit ta farväl av sommaren..
Har sån ångest över all tid och all ålder, ja i stort sett allt som har med siffror att göra känns det som? Haha. Känner mig sjukt gammal, får ångest över att hästen blir äldre, att dagarna rinner iväg och jag vet inte vad... Tror det är något stort fel på mig, hahaha.
Dessutom har jag panik över att jag inte vet vad jag vill, knappt med någonting längre känns det som...
 
Nae lite avkoppling nu är nog det som behövs, och vad passar då bättre än att vara i stallet? :)
Tror närmare bestämt kameran får följa med också, var längesen jag fotade hästar själv ^^,
 
Li och Daiman, 1.40 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0