Jobbedags

Sov lite längre idag eftersom jag var uppe sent så mamma tog Kingstons morgonpromenad, vad hände där liksom!? Haha.
Låg i alla fall och kollade på film halva natten, såg "the last song" :)
Tror de flesta redan sett den eftersom den är rätt gammal men inte jag, och shiiit vad bra den var!
Rekommenderas varmt om det finns fler där ute som är lika efter som mig som inte sett den tidigare...
 
Idag har jag hunnit med en powerwalk med hunden på ryssberget och fixat i stallet innan jag hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning för jobbet.
Så nu sitter jag här nästan redo och väntar ut tiden, ska bara slänga upp håret också.
Kör lite tidigare idag för jag planerar att hämta ut mitt paket, posta ett brev och köpa en wrap på donken innan så jag orkar med hela natten.
 
Imorgon hoppas jag att jag kommer vara kapabel till att tävla ;)
Ha en bra fredagkväll, jag är lite smått avis på dom som ska sitta hemma och kolla på x-factor...
 
Mitt bidrag till x-factor tävlingen!
Lyckas ni hitta x:et bland skolbarnen i Kap Verde?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0