Jobb och hoppträning (:

Hemma efter 6.5h jobb på brunnen :)
Gick bra som vanligt och det var väldigt roligt!
Men det bästa med jobbet är nog hur mycket man får äta och dricka hela tiden? Det är sjukt... Haha.
Nu får man väl tagga om för jobb fre-lör-sön också, sen tar jag "helg" på måndag :D
Längtar till lönen kommer. Men vet inte varför egentligen... För dom kommer bara hamna på hög bland dom andra och jag kommer fortsätta att snål köpa och spara... Hahaha låter roligt jag vet..
Men har faktiskt unnat mig några dyra saker sen jag började jobba.. Bl.a. ridstövlar, dyon chaps, resa och objektiv + 38956738 stycken mat och fikarundor då.....
 
Hur som helst, dags att byta om för hoppträning :)
Ska be Camilla kolla min lilla höna också så jag är säker på att allt är helt OK efter den ev. vrickningen i hagen som försvann dagen efter.
Känns sådär att behöva bege sig ut igen, det är trots allt bara 5 grader ute :( Är det ens okej!?
Längtar ihjäl mig efter solen, snart bara 1 månad kvar :D Sen planerar jag några stycken resor till, kan man vara resberoende?
 
Hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0