Hundträning

Kom precis in efter att ha tränat med Kingston :)
Han är såå duktig <3
Även om han också kan vara riktigt jävlig ibland, haha!
Har även börjat leka "rätt" med honom, även om det inte är lika roligt ;) Man ska ju aldrig jaga en hund och en leksak utan hunden ska komma till en med leksaken.
Ignorerade detta i början för jag trodde det var skitsamma, men där fick jag igen sen när jag var ute med honom och hade han lös när han hittade någon pinne eller liknande. Plötsligt kommer det en hund eller något och jag ska gå fram till Kingston och koppla honom, vad tror ni händer? Jo, han tror ju självklart man leker "nu tar jag den"... HAHA  :( Kaaaos...
I Oktober-November någon gång ska jag och Kingston gå vår andra kurs, längtar :))
Sen funderar jag starkt på att skicka han och Emma på träningen när jag är bortrest, hahahaha...
 
"Små hinder för oss kan vara stora för dom som är lite mindre"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0