En runda på stan :)

Efter ridpasset, som f.ö varade närmare 1h, blev det en snabbis promenad med vovven innan jag och Ida åkte ner till stan för att kastrera hennes katt.
Vi tryckte även in en kaffe-fika, kort shopping och matköp...
Blev sjukt sugen på en trisslott, men det gick väl sådär med det!
Han i kassan tar fram den och börjar sen tveka: Nej förresten, jag måste nog ta leg ändå försäkerhetsskull.
Jag: Har inte ens något leg med mig. Men ser jag så himla ung ut kan det va.
Hahaha men vafan, för någon vecka sen såg jag ut som 26, nu ser jag inte ens ut som 18 längre? Orkade inte tjabba med det, blev snarare irriterad bara haha :P
 
Provade en jättefin klänning i stan jag blev lite smått förtjust i, mindre förtjust i priset dock... :D
Okej nu lät det som att den var asdyr, snarare jag som är översnål med kläder till mig själv.
 
"Gillar" att man ser kritvit ut i det ljuset..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0