Onsdag - torsdag - fredag

Snacka om att ha haft fullt upp de senaste dagarna...
Inte nog med att jag inte har haft tid att blogga, har inte ens haft tid att starta datorn :o
Förrän nu... :)
 
Börjar från kvällen den 14e november där jag slutade!
Bion var sjukt bra som vanligt och vi avslutade kvällen med fika på Böckmans konditori, HAHA. Hur normalt att gå och fika efter man tryckt i sig massa på en bio!?
Kom i säng sent sen efter att ha kollat på skräckfilm halva natten med storebror :)
 
Dagen efter på torsdagen jobbade jag lunch på Ronneby Brunn från 10-16 och jag hann i stort sett inte mer än hem, fixa i stallet och göra mig i ordning innan man skulle iväg igen. Denna gången på seans :) Tredje gången jag går på det, men är dock lite besviken då det inte levde upp till förväntningarna man fått från tidigare erfarenheter. Men men! Efter en kvällsrunda med hunden så däckade jag, så godnatt på den intensiva dagen typ.
 
Fredagen började jag med en promenad med hunden min och sen begav jag mig till stallet för att trimma hästen. Efteråt åkte jag och Ida in till stan för att jag behövde köpa en present till pappa samt handla lite mat. Efteråt blev det stressigt och jag vettifan hur jag hann med och duscha, byta om och sminka mig på 20min, men var tvungen så jag hann med en promenad med hunden innan det blev jobbedags i Ronneby igen. Denna gången från 18-01!
 
Idag vaknade jag kvart i 2... Snacka om att det är tufft att jobba ett helgnatt pass och sedan på det ha 1h bilresa hem.. Men jag överlevde denna gången också ;)
Nu har jag slängt i mig lite frukost och nu är det dags för tårtbakning! :D
 
Får bli en bild på onsdagkvällens fika eftersom det är den enda bilden jag hunnit ta sen jag bloggaste senast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0