Jobb, jobb och mera jobb...

Igår jobbade jag från 17-00, skulle egentligen jobbat ännu längre men fick sluta tidigare eftersom jag hade en bit och köra hem och skulle upp tidigt nästa dag.
Idag fick jag nämligen hoppa in och jobba frukost kl. 08 och kom precis hem därifrån nu, lagom pigg x)
Inte nog med det, om några timmar ska jag tillbaka igen...
Börjar 18.30 och sen får vi väl se när vi är klara :P
Imorgon ska jag SOVA, eller i alla fall ta det lugnt. Kommer antagligen inte vara kapabel till mycket i alla fall!
 
Nu tänkte jag kolla på gårdagens avsnitt av x-factor och sen om jag orkar och vädret är ok åker jag till stallet och rastar finaste :) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0