Home from work!

Hade ett helvete med att somna igår så det blev inte många timmars sömn innan det var dags att upp och jobba, så nu vet alla det... Intressant information ;)
Jobbade dock bara från 08-12 idag så jag överlevde med god marginal :D
Innan jobbet åt jag världens största frukost (hotellfrukost <3) och innan jag körde hem blev det ris och oxfilés gryta, MUMS! Åt mig spymätt...
I fredags bjöds det på fläskfilé med klyftpotatis, grillade grönskaker och deras egengjorda bearnaisesås, asså jag klagar inte på maten man får... Hahaha.
Tur att man gör av med så mycket, annars hade jag säkerligen gått upp ett par kilo i veckan!
 
Nu ska jag bara ta det lite lugnt innan hästen ska ridas :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0