Film från hoppträningen!

Här kommer en film från hoppträningen :)
Allt förutom uppvärmningen är med då det helt enkelt inte är filmat, haha.
Som sagt.. Tabbade mig lite på en linje och tog tillbaka henne för sent så vi inte fick plats, tur att min häst var så pass klok i huvudet och inte hoppade av 389563m innan, eller valde att krascha in i hindret denna gången ;) Hahaha.
La även in en volt nere vid ena kortsidan eftersom min räddhare till häst blev skrämd av en häst och ryttare som tog skydd för regnet bakom "dörren" där nere :))
Annars är jag faktiskt nöjd, duktiga Damita <3
 
Och ett stort tack till Ida som filmade!
Tyvärr fick jag inte ljudet att fungera men det får va för jag har varken tid eller ork med det just nu... Haha.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0