En trip till K-stad...

Igår var vi och hämtade hö till Damita, så nu är allt påfyllt innan vi drar iväg, skönt! :)
F.ö har hon stått några dagar nu och ska stå även när jag är bortrest eftersom det känns som det bästa alternativet nu, hon har varit lite konstig (stoig!) på senaste och efter vi rådfrågat några osv ska jag bara låta henne vara, dock kan hon behöva vila lite även om jag egentligen hade tänkt sätta den vilan en bit in i december, men men saker förändras! När jag kommer hem sedan kommer jag i vilket fall som helst ta ut en veterinär som får kolla igenom henne ordentligt och sedan är tanken att jag även ska hinna ta ut en massör innan träningarna och tävlingarna sedan drar igång nästa sässong :)
 
Snart drar jag och mammsen in till Kristianstad en sväng för några ärenden innan resan, dessutom tänkte jag även göra ett besök i den nya hööks butiken :)) Får väl se om man hittar något snyggt!
Till kvällen har jag andra planer, får helt enkelt se hur mycket som hinns med att göra^^,
 
Nu tänkte jag sätta på ett avsnitt av paradise medan mamma gör sig ordning, vilket då kan ta 100 år...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0