Exprementera lite med håret sen blir det holjemarknad!

Tänkte börja med att berätta att jag fick hoppa över hoppträningen igår för det gick inte ens få in min häst, hahaha.
Suriga brunstiga stoet vill absolut ingenting just nu :D
Men som tur är går det snart över i alla fall... :)
Nu ska jag åka ut till henne och se hur hon mår för dagen ;)
Hoppar över ridningen för känns meningslöst just nu, hon hade väl skickat mig 5 m upp i luften eller något ;P
Men förhoppningsvis ska jag väl kunna rida lite i helgen i alla fall utan problem :) Gick ju hyffsat i förgår!
När jag är färdig där åker jag och hämtar Heidie som ska få äran att exprementera lite med mitt hår :D HAHA.
Jag har bara gått till frisören dom senaste åren så detta ska bli intressant...
Men seriöst, kändes som jag precis var där och vill inte slänga hur mycket pengar som helst på det !
Och ikväll satsar vi på holjemarknad! :):)
Ska i alla fall äta årets första langos sen får vi se vad som händer..

Kommentarer
Postat av: Beatrice

fin blogg!

2012-05-13 @ 21:42:05
URL: http://nattstad.se/themostshiningstar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0