Köpenhamn med dom bästa!

Uppdateringen suger... Igen!
Mina dagar har typ bestått av: Gå ut med hunden - jobbat - ridit - däckat?
Hahaha på ett ungefär...
Men ska faktiskt vara lite duktig i alla fall och börja där jag slutade sist :)
 
Dagen efter östersjö på lördagen åkte jag och några vänner in till Köpenhamn så jag fick fira min 20-års dag med dom också^^,
Dagen bestod av en händelserik och rolig tågresa dit, frukost på mc donalds, tivoli, massa onyttigheter, shopping och avslut med en god lyxig middag ute på stan.
Blev en väldigt lyckad dag med toppenväder, vad mer kan man önska sig?
Och jag hade nästan glömt hur världens cpigaste karusell, vertigo, gick... Hahaha såå störd och rolig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0