På flygplanet!

Sitter nu på flygplanet påväg mot Dubai, hur underbart!? :D
Lite lyxigt med internet på planet, dock dör både snart datorn och mobilen..
Tänkte i alla fall hinna med en snabb uppdatering :))
Har väl sådär 5h kvar innan landning... Det visas kalle anka på tv:n och jag sitter spänt och väntar på min cola cola, känns som jag får vänta ett tag till...
Morgonen var stressig, men då är allt i sin vanliga ordning!
Förfestade lite på tåget och tryckte i mig massa ätbart så jag klarar mig hela resan...
Annars har det inte hänt något roligt, ännu.
 
Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt från Dubai! :)
Kommer vara framme runt 00.00-01.00 i svensk tid, vet inte exakt eftersom vi ligger lite ur tidsplan..
Nu ska jag kolla färdigt på julkalendern, avbröts när vi åkte över bron till danmark...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0