Dubai dag 7

Igår skulle vi dra ut efter en jättegod middag på en restaurang i närheten.
Jag hade kollat runt lite på internet efter bra uteställen här och tillslut valde jag ut ett som vi besökte igår, i alla fall utanför....
När vi kom dit insåg vi att vi hade hamnat på ett lyxhotell och ner till själva beachcluben åkte vi på en röd matta, hahaha. När vi väl var framme vid entrén var det en väldigt uppklädd tjej som tog emot oss..
Vi trodde inte våra öron när vi fick reda på att ett bord för oss kostade 2500kr!! Och då var det inte en enda drink inräknad. Vi kunde få komma in för 1200, men då fick vi inte sitta någonstans, HAHA.
Lite pinsamt att dra därifrån, men kanske liiiiite maffigt för vår plånbok ;)
Istället blev vi tipsade om ett annat ställe en bit ifrån som tydligen skulle vara billigare, men vi upptäckte snabbt att det är svårt att hitta ett uteställe för mindre än 300kr/person för bara inträde.
Var väl ett liiiiite speciellt ställe vi hamnade på om man säger så... Enligt en vi träffade där fick vi reda på att stora delen av alla tjejer på stället var transor, om det stämmer eller inte vet jag inte. Tror inte jag vill veta det heller faktiskt. Och allt märkligare blev det när servitrisen plötsligt ställde fram massa extra dricka på vårt bord och sa att det var en anonym kille som beställt och betalat allt detta för oss, hahaha wtf!?
Blir allt mer osäker på om vi ska hitta ett enda normalt och billigt uteställe här.. Känns som vi hamnat i helt fel land :D
 
Idag har jag och mamma legat och stekt vid poolen medan de andra har varit ute på ett båttur och fiskat.
Sjuukt varmt har det varit idag :o
Vi solade dock bara i 3h innan jag och mamma var tvungna att göra oss i ordning för idag ska vi nämligen kolla på en konsert med USHER OCH KATY PERRY :D Taggad till max!!
 
Tyvärr var det förbjudet att fotografera på utestället där vi var igårkväll, så blev inga bilder.
Så för att fylla ut det lite får det bli några väldigt onödiga egobilder på mig själv, enjoy eller något hahaha.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida - fashion is my life

Rutan! Vi ska väl till hanöhus på juldagen? :D

Svar: Vet inte om jag skulle jobba då :/
strawberrywhite.blogg.se

2012-12-11 @ 09:30:06
URL: http://www.idaremelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0