Dubai dag 11

Idag har det varit lite molnigt, så inget stekar väder med andra ord, men värmen sitter ju i ändå!
Vi åkte ner till en strand och la oss lite. Jag hoppade dock över badandet idag eftersom det inte var någon direkt sol ändå :P
Sen besökte vi i alla fall en strandbar intill och tog oss några dinkar och jag lyckades även klämma i mig både pizza och glass på det, jajamen!
 
F.ö har det inte hänt så mycket mer idag, tänkte bara bjuda på några bilder från dagen också :))
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,Sandra! Har varit roligt att följa er Fantastiska resa.Många fina bilder.Nu vet jag vart jag ska resa nästa gång.Nu bär det snart hemåt eller? Här är det vinter.40cm tjockt med snö och upp till 15-.Tänk på att ha varma kläder till reds när ni landar på Kastrup.Om ni kommer? KRAMAR till er alla från Sickan och Stig.

Svar: Hejsan! Vad roligt, tack så mycket :) Ja, det är verkligen ett resemål som är värt att åka till. Här finns mycket att se och uppleva, allt fastnar inte på bilder. Vi åker sent imorgonkväll, men längtar inte hem till kylan!! Allt kan hända, men förhoppningsvis trampar även vi i snön på söndag morgon :) Kram, hela familjen hälsar!
strawberrywhite.blogg.se

2012-12-13 @ 15:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0