Dubai dag 1

Första dagen i värmen började med att man tog en riktig sovmorgon, helt slut efter resan!
Vi checkade in på hotellet runt halv 4 på morgonen.. Min första tanke var att det skulle bli jätte skönt att gå och lägga sig, den uppfattningen ändrades dock snabbt när det kändes som att jag slängde mig på golvet.....
Lyckades ändå somna, men kan kanske bli svårare inatt.
 
Ligger ett hyfsat stort supermarket precis nedanför, därifrån åt vi frukost idag. Var helt ok!
Sedan blev det någon timme i solen vid poolen för att bara ta det lugnt, somnade på kanten... Haha.
Vi har även ett gym härintill, som faktiskt både är stort och fräscht! Där la jag lite mer än 1h idag, sprang 1 mil på löpbandet och gjorde av med 1600 kalorier, den ja! Dessutom sprang jag i flipflop, vem springer 1 mil i flipflop!?
Sjuka var att jag inte ens var lite trött, bara riktigt svettig... Tiden får väl utesluta om jag kommer fortsätta vara lika duktig resten av veckorna ;)
 
Nu har jag gjort mig i ordning och ska strax gå ut och äta :)
Sen får vi väl se om det bär av på någon nattklubb eller vad vi hittar på.
Imorgon planerar vi att åka till stranden, ser jag verkigen fram emot!
 
Kameran följer självklart med, så kvällens bilder får ni imorgon!
Så länge bjuder jag på några jag tagit idag, bl.a. på vår gigantiska lägenhet med 3 badrum...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Oj så sjukt fint!!:D

Svar: Eller hur! :)
strawberrywhite.blogg.se

2012-12-02 @ 17:41:55
URL: http://linnvictoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0