Gårdagens + dagens inköp!

Var som sagt i Malmö igår och shoppade :)
Och idag råkade det visst bli lite till, hehe....
Jag och kusinen körde in till Kristianstad en sväng för att byta en tröja till mamma. Hittade även en snygg bikini till henne på en riktigt stor rea så det fick bli en i varje färg, haha.
Mamma blev glad och allt passade, suuupeeer :))
Annars hade man ju fått åka in där igen vilket antagligen hade lett till ännu mer shopping XD
Blev i alla fall glad när jag hittade ett plagg jag letat ihjäl mig efter i min storlek och fann ett exemplar kvar av den i Kristianstad + att jag även köpte en annan tröja jag dreglat över länge, annars hade jag säkerligen ångrat mig längre fram. Säger vi i alla fall.....
 
Dom som känner mig vet att jag shoppar kläder väldigt sällan (viktigare att hästen får nya outfits) så lika bra att fylla på lite extra i klädkammaren för nu lär det dröja innan jag shoppar såhär mycket igen!
Just nu känner jag bara att jag "behöver" en grej till i klädväg, men jag är kräsen, den måste se ut precis som jag tänkt mig :D Höhö.
 
Här kommer i alla fall bilder på det jag köpte igår och idag :)
+ lite behövande grejer..
 
Vinrött genomskinligt linne med silverpärlor
 
Bondelid linne, kommer invigas på Alanya!
 
Slappt linne med öppna sidor och bar i ryggen, perfekt till Alanya ;) Haha.
 
Huvtröja med svarta skinnarmar och dragkedja i oversize.
 
Vinröd/lila skinnjacka, Jofama by Kenza kopia
 
Mintgrön tunn stickad tröja
 
Mörkbrun tjock stickad tröja med glitter i olika färger, syns dåligt.
 
Ljusblå jeansskjorta
 
Guldiga jeans, så nu har jag både i silver och guld, yeeey :D Haha..
 
Ljusoranga solglasögon, lånad bild
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Satan vad snygg den turkosa/mintgröna tröjan var... vill ha.

2012-08-16 @ 17:23:27
Postat av: Sandra

Ja, visst är den läcker :) 199kr, H&M

2012-08-16 @ 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0