Bra helg! Tävling, god mat, TV, stallet, najs people...

För min del har det blivit en lugn men ändå bra helg!
Hoppas er har varit lika lyckad :)
Igårkväll blev det fångarna på fortet och myskväll med tacos med världens bästa föräldrar^^,
Efteråt slocknade jag ganska fort, enda sättet att besegra min smärta.

Idag har jag ridit en stund i padocken med en nykomling i stallet, nämligen Jane!
Alltid trevligt med nya vänner, känns som vi känt varandra i flera år hahaha.
Det gick ganska bra, jag red tills min rygg eller ja svank inte orkade mer...
Damita var pigg och glad haha^^,

Och kvällen spenderades hemma hos bästa Olga (Heidie Ljunglöf) framför TVn.
Ni missade väl inte det bästa på idol idag??
Synd bara att dom klippt väck allt det bra av framträdandet + allt som hände innan och efteråt :/ Men men...

Nu har jag krypit ner i sängen med massa värktabletter i magen och ska kolla på dagens avsnitt från True Talent :D
Blir lite svårt för mig att få in alla tv-program jag måste se... haha!
Vad skönt det hade varit och vakna upp imorgon utan smärta . . .


Foto: Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0