Lördag

I lördagskväll hade vi grillfest här hemma med Olgas familj! :D
Det blev lika galet som vanligt med mycket skratt...
När vi tog fram ett gammalt foto på Roland var det ingen som kunde sluta skratta, han var typ jätte ful XD HAHA .
Jag och Olga lyckades även skämma ut oss på ica men det är inget förvånande alls. . .
Efter den mycket goda maten lagad av ingen mindre än Ulla var det dags för singstar :))
Jag (Rut) ägde såklart skiten ur allihopa medan Olga såklart kom sist.......
Lagom någon gång mitt i natten när man var som tröttast blev det såklart jag som fick köra taxi, hahaha!

Ingen lär väl fatta någonting, vare sig dom känner mig eller inte... Jag har nämligen döpt om alla i min familj + att Olga gjorde samma sak i sin...

TREVLIG KVÄLL I ALLA FALL :D
Tack allihopa!



Foto: Ida Remelin










                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: ida

Lägg upp fler hörru dudu ;) haha

2011-05-09 @ 16:57:24
URL: http://idaremelin.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

Lugna dig, det kommer efter hand! :D

Kan inte lägga upp alla på en gång för då har jag inga nya kvar :o

2011-05-09 @ 21:00:43
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0