Fredag

I fredags var jag på stablestore och hämtade mina efterlängtade stövlar som är lagade! :D HAPPYFACE*
Passade även på att inhandla lite, bilder kommer sen! :))

På kvällen blev det studentfest på mingel med Sofie, Linnéa och Victoria, treeevligt (:
Jag visste inte vart jag skulle ta mig till efteråt... Hade så ont i fötterna av mina skor så jag inte ens kunde gå utan dom. Kunde helt enkelt inte gå överhuvudtaget :D Fast det var värt det !
Jag lyckades ändå ta mig till närmaste matställe sisådär klockan halv 3 på natten för att jag var vrålhungrig. Men sen gick det inte längre så jag fick vänta där medan Sofie och dom hämtade bilen hahaha. Kände mig helt handikappad x)
Halv 4 kom jag i säng... Klockan ringde klockan 7 dagen efter då jag hade fodringen och skulle med på en provridning av 2 hästar :P
Info om det kommer sen...



Foto: Ida Remelin









                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0