Rådjur attackerar en hund...

Detta kan vara något av det hemskaste jag sett...
Jag klarade bara av att kolla på videon en gång, aldrig mer! Fy fan. . .
I vanliga fall är jag en djurvän, men just nu önskar jag livet av rådjuret .

Stackars hund :(
Kanske inte borde ses av de som är extra känsliga, jag ångrar nästan att jag kollade på den.
http://www.youtube.com/watch?v=l0DkEcZ_k8Q


Bilden har såklart inget med videon att göra...
För detta är ju min ängel och hon skulle aldrig få för sig att ens bita
någon. Här hoppas hon efter godiset jag gömt i trädet ;) <3










                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0