Märkligaste longeringen hittils...

Jag och mamma har precis varit och fixat allt i stallet tillsammans :)
Mamma erbjöd sig att göra det mesta, jag gick mest bara runt och glodde + var chaufför haha (y
Varje gång jag är där brukar jag hälsa på hästarna i hagen bredvid stallet, det är en äldre man från USA som äger gården och jag har hört att han bara föder upp och säljer hästar. Han kan egentligen inte mycket om det utan det är väl endast pengar det handlar om...
Till största delen är det magra unga travare där.
Idag för första gången fick jag syn på han och hans fru i hagen tillsammans med en av hästarna. Jag blev jätte intresserad för under dessa 2,5 åren har jag aldrig sett någon ta hand om dom :S
Jag tror dom försökte sig på en longering? Det gick i alla fall inte bra det dom höll på med..
Tjejen höll en pisk och en ryktborsta i händerna och han gick typ bakom hästen med 45678 olika snören ihopknutna, han såg t.o.m rädd ut och var inte till någon stor nytta. Såg ganska roligt ut XD

Tog en kass bild, zoomade in så mycket det gick därav kvalitén.
Men kolla in mannen i grått hår XD



Aja dags att tagga inför östersjöfestivalen! :)
Jag har t.o.m köpt en ny ögonskugga jag tänkte inviga ikväll ;)
Jag har tappat räkningen på antalet festivaler jag gått på denna sommaren, har typ varit på alla i hela södra sverige 10 gånger om... Hahaha!

Outfiten kommer sen när jag är i ordning :D












                                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0