Hoppning med Li och Damita :)

Idag så tog Li några skutt med Damita igen :)
Gick hur bra som helst!
Jag satt faktiskt upp banan själv, känner mig duktig... Dock hade jag lite ont i armen efteråt, tror inte det är så bra att överanstränga den egentligen men vafan :P

Vet inte vad jag mer ska berätta om dagen..
Damita lämnade bocksprången hemma idag men var lika pigg och glad som vanligt. Hon hoppade även mycket väl för det mesta och tog riktigt i i sprången vilket är roligt att se (: Hon brinner verkligen för hoppningen!
Synd att det regnade så bilderna blev suddiga, men jag redigerade dom lite och tänkte ladda upp dom ändå :D



























                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0