Veckans ekipage - Evelina Blomqvist och Clide!

Denna veckan utsåg jag Evelina Blomqvist och Clide som veckans ekipage :)
Grattis till er snyggingar!
Evelina är 18 år och bor i Malmö som ligger i Skåne som de flesta nog vet.

Motivering: Snygg enkel utrustning, speciellt gillar jag dom guldiga bootsen skarpt! Ridbyxorna matchar bra till schabraket och jag diggar texten på tröjan x) Ponnyn ser glad och positiv ut.
Fin sommarbild med härliga färger!





Kolla in hur Evelina och hennes ponnys dagar ser ut på www.evelinablomqvist.blogg.se :)

Tack för alla andra bidrag. Jag sparar alla bilderna som skickas in som automatiskt tävlar varje vecka. Om du vill vara med så skicka den finaste bilden du har på dig och din häst/ponny till [email protected]. Jag kollar främst på outfiten och hur ryttaren och hästen passar tillsammans.


                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0