Gårdagens hoppträning för Camilla Sjöqvist!

Igår blev det hoppträning för Camilla Sjöqvist igen :)
Och det gick verkligen super i slutet!
I början på uppvärmningen gick det inte alls bra... Hinderna var jätte låga och jag tycker nästan det är läskigt att hoppa för låga hinder XD Jag ser inget avstånd alls, knappt själva hindret och jag vet inte hur jag ska rida mot dom heller egentligen. Damita lyfter knappt på benen ändå så det blir bara mongohopp x)
Sen när hinderna höjdes och det var dags för banhoppning gick det super! Hade bra flyt igår :)
Damita var väldigt pigg som vanligt men inte överdrivet busig i alla fall (: När hon busar till det för mycket blir det att jag glömmer bort min ridning och bara fokucerar på att få henne att lugna ner sig och då blir det inte alls något bra av det :/ Sen blir jag även lätt osäker på mig själv ibland innan hinderna och då är det likadant... Jag tror jag måste skaffa lite mer självförtroende faktiskt ;o Dock var det inga som helst problem igår, men jag blir lätt osäker på mig själv :P

Stolt över min prinsessa <3



Foto: Filippa Neij


                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0