Vinnaren av bloggens tävling - Erica Carlsson!

Nu är vinnaren dragen och det blev Erica Carlsson som vann ett egendesignat pannband av mig! :)
Ett jätte stort grattis till dig!
Vinnaren kommer att kontaktas personligen och få bestämma utseendet på sitt hästpannband helt själv.
Länk till hennes blogg: http://elitponnisarna.blogg.se/

Det var fler som anmälde sig till tävlingen än som fick vara med i dragningen. Anledningen till detta var för att jag fick diska några som inte fullföljde mina regler. Länkningen till min tävling var såklart tvungen att vara kvar enda in i slutet :)

Jag kommer att börja sälja pannband igen som jag gjorde tidigare. Till att börja med kommer priset att ligga runt 200kr.






                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0